La Munia (3.134 m)

Dies: 6 a 8 d'octubre de 2016.

Recorregut en cotxe: Veure el mapa de Google Maps.

• Vam sortir el dia 6 cap a les quatre de la tarda, després de dinar, i vam arribar a Parzán sobre les vuit.
  • Ens vam allotjar a Apartamentos Castillo a Parzán i vam sopar a un restaurant que hi ha al costat. No vam demanar un pícnic pel dia següent i a dormir!
  • Vam esmorzar a les vuit i ens va dur el taxi 4 x 4 fins l'aparcament de Petramula, on vam començar l'excursió.
  • El trajecte és llarc i la pujada al pic força feixuga. Jo vaig arribar bastant cansat però el Xavier va tenir esma per anar a la Petita Munia.
  • Vam trigar 5 hores per pujar, gairebé un hora a dalt menjant una mica i fent fotos i 4 hores per baixar. Si el Xavier va fer dos tresmils, dos vascos que ens vam trobar a dalt en van fer sis: el Robiñera, la Munia, la Petita Munia, el Sierra Morena, el Troumouse i el Heid. Uns cracs!
  • El taxi ens va recollir sobre les set de la tarda.
  • Vam tornar a sopar al mateix lloc de l'anada, molt millor que la nit abans.
  • Al dia següent, després d'esmorzar, vam marxar a tres quarts de nou i vam aribar a casa cap a la una.